12 Ocak 2012 Perşembe

Köfteci Ali, Manisa

Köfteci Ali
Bu sefer işimiz sebebiyle İstanbul dışına çıkmamız, İzmir'de fuara katılmamız gerekti. Ekip 3 kişi, Ali, Salih ve ben :). İlk etkolik mekanımız Manisa'dan;
Yola çıkmadan önce Bedri abimi aradım, kendisi Manisa'lı, nerede yiyelim diye sorduğumda Kenan Evren sanayi sitesindeki Köfteci Ali'ye gitmemi söyledi.
Köfteci Ali kokoreç
Hemen konuya girmek istiyorum, ortaya bir porsiyon kokoreç istedik. Kokoreç gayet yumuşak ve üzerindeki baharatla unutmayacağım bir tat almıştı :), gerçekten çok lezzetliydi ve burada yediğiniz zaman kokoreçi muhakkak tadın. Garsona kokoreçi kendilerinin yapıp yapmadığını sordum, işyeri sahibinin kokoreçi kendisinin hazırladığını söyledi.
Köfteci Ali köfte
Veee köfteee, kağıt üstünde gelen köfte pişirilmiş soğan ile birlikte servis ediliyor. Kimyonun yoğun olarak hissedildiği köfte gerçekten yemeğe değer :). Bu arada köftenin porsiyonu geyet doyurucu. Düşünün ben bile doydum..
Köfteci Ali tahinli kemalpaşa
Tatlıda ise gözünüz kapalı yemenizi tavsiye edebileceğim tahinli kemalpaşa tatlısı yemeğin üstüne cila oluyor. yami yami... 
Köfteci Ali yoğurt
Köfteci Ali, 70'lerden beri hizmet veren bir yer ve nezaman Manisa'dan geçersem yemek için uğrayacağım bir mekan...

Bu arada google maps sitesinde Köfteci Ali'nin yeri yanlış gösterildiği için buraya koymadım. Kenan Evren sanayi sitesinde istediğinize sorun, hemen göstericeklerdir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder